Pareigų aprašymas

Valstybės tarnautojas atlieka šias funkcijas:

  • Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
  • Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
  • Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
  • Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
  • Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
  • Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
  • Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
  • Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
  • Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
  • Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
  • Dalyvauja Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro veikloje.
  • Koordinuoja saugiųjų dokumentų ir saugiųjų dokumentų blankų formų rengimą, derinimą su atsakingomis institucijomis.
  • Pagal kompetenciją tvirtina VATESI parengtų dokumentų ir nuorašų kopijas.

Specialieji reikalavimai pareigybei:

Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
  • studijų kryptis – informatika (arba);
  • studijų kryptis – edukologija (arba);
  • studijų kryptis – matematika (arba);

arba:

  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
  • darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
  • darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;

Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:

  • kalba - anglų ir rusų;
  • kalbos mokėjimo lygis – B2.